20130109

MUNGKIN

tidak mengapa apa apalah. aku faham. setiap inci maksud yang tuhan cuba ertikan buat aku. aku faham. setiap apa apa yang aku iyakan dan beri pada orang yang aku sayang. tidak memungkinkan aku akan dapat balik apa yang aku impikan. ya. hati muda yang macam ni mana nak hadap asyik-beri-tapi-tak-dapat-apa. rabak ja rasa. ya. aku masih tidak dapat apa aku mahu walaupun aku sudah bertunggang langgang untuk dapat 4flat. dan nah. untuk kali ini aku beri 3.89. sakit hati tak bila aku acah-acah-tidak-endah untuk kekalkan 4flat aku? sama juga bila dalam kes aku dengan kasih. aku iya-ya-angguk-beri semua pada dia belum tentu lagi masih orang yang sama yang akan bersama aku sampai tua seperti aku mahu. lumrah. kita jarang jarang dapat apa kita mahu. dan aku percaya. tuhan punya rencana maha hebat buat kita.




dan aku masih separuh nyawa menyesal dengan setiap saat kecelakaan dalam 2012.

No comments:

Post a Comment