20120126

CARUTAN DOSA




misi hidup ini hanya untuk penuhi kehendak orang lain kah?
ahhh..sedang membina kekebalan diri. sengih.

hilang kawalan boleh gila. bukan paranoid.
tapi mana nak hadap aksi manusia abstrak.
kita bukan tuhan nak ubah bentuk mereka. malaikat pun bukan.

aku hauskan imaginasi untuk lari dari realiti yang membabi buta ini.
kenapa hati aku sangat kaca? aku mahu berlian.

ohh ya.
membunuh orang yang kita sayangi umpama ukir batu nisan sendiri.
mati.




4 comments:

  1. hahaha censored la lukisan..tak mampu aku nak lukis sebegitu.ahhaa

    ReplyDelete
  2. haha style je kan pic sexy ni..
    hehe

    ReplyDelete
  3. jeng3 apa yg awesome tuh c'axoera ? hehe

    ReplyDelete