20110906

JE'TIAME



sebab kadang-kadang rasa nak lah juga post gambar orang istimewa itu. tapi malangnya tidak boleh. cukup sekadar gambarnya separuh-separuh. diedit sehingga hilang kontur asal. sudahlah jarak jauh. perlu berahsia sembunyi sembunyi dari yang lain. ok. cukup berbaloi dengan hubungan tanpa status ini. tahun depan dia dah tak ada dekat dengan aku. entah mana akan dilemparkan untuk bertugas. owh ya. aku cari orang matang untuk mematangkan aku.

hye selamat berSBE kepada semua IPG's students sem2. aku rasa hidup aku pathetic dan hectic kat sekolah ni. tolong cepat hari jumaat dan ahad. aku rindu dia.

aku rasa ini post yang klise bagi budak-budak yang jauh dari kesayangan mereka pada kononnya. haha sumpah annoyying. okbyebye.





4 comments: