20110823

LEARN YOUR LIFE



untunglah kalau kau dapat tetapkan tekad hati dalam buat keputusan. aku selalu salah. aku menyesal. aku tak boleh angkat satu langkah pergi. aku terpaksa kaku disitu. aku diam seribu bahasa. bisu.

saat tangan aku kau genggam erat. aku harap rasa aku mengalir untuk kau. biar aku tak perlu keluarkan kata kata cuma mahu kau rasai dan fahami. aku sayang kau sebab kau hormat aku. ayat kau tak menyakitkan. peri kau tak memualkan. cukup sederhana. cukup menyenangkan.

kau cakap kau akan sentiasa dengan aku. pesan kau. letakkan keluarga aku yang pertama dan kau yang terakhir. kau suruh aku janji. ya aku janji. kau tidak tamak. itu aku suka. terima kasih. masa kita sudah mengejar. perkenalan yang singkat. kau ajar aku erti sesuatu. aku harap terbaik menunggu buat kau aku mereka. amin.





dari aku, 

AWATIF.

No comments:

Post a Comment