20101228

THE ONLY EXCEPTION

assalamualaikum..
hari ini juga masuk dalam list THE BEST DAY dalam hidup aku. sila tepuk tangan untuk itu. oyeay oyeay..! entri dimulakan dengan gambar aku. owh aku pakai pink. kau jangan gelak. nanti aku sumbat muka aku dalam selimut. kau tahu? kehenseman aku sudah hilang pada hari hari terakhir tahun ini. ok. aku buka lembaran baru sebelum tahun baru. taniah athirah taniah.

kau abaikan dinding terkoyak koyak tuh.
heh.
kantoi pula aku gemuk..
haha

ini aksi sengal ubi.
haha
nampak sangat aku xlayak jadi model.
boo..!

nah aku bagi kau senyuman aku.
ambik ambik.
aku dah la tak reti senyum
ok sekian.


tadik aku ngan kengkawan pakat bajed nak serbu pc fair lah sangat kan. tup tup. penat kami redah hujan. pc fair apa tah. kedai komputer besar lagi. tapi yang pelik nya. banner gah bukan main. keliling perlis tergantung. kami punya ingat pc fair yang maha besar tuh. tapi. haha kecik macam apa aja. siapa siapa yang belum pergi. aku nasihatkan. simpanlah niat nak beli beli macam bajet pergi the real pc fair tuh. buang masa dan minyak kereta sahaja.

jumpa kengkawan sekolah menengah. haish. rindu betul. semua pakat dah lawa. i like. lepas tuh singgah minum minum makan makan dekat kedai pakcik rojak. haish. mula lah imbau kenangan lama. ada juga yang tergelak gelak tanpa henti. seronok. seronok. aksi muka teruja dengar gosip juga pasti tak terlepas. dunia.dunia. 

datin milah, aku, datin intan, datin eznee


apa motif gambar ini tak dapat dikenal pasti.
bahagia mungkin?



terima kasih kawan kawan. saya sayang anda semua semua lah. tunggu cuti panjang pulalah baru kita berjumpa.

ini pula aku nak cerita aktiviti malam aku. yelah. dah sepetang bersama rakan rakan. tak salah jika malamnya aku isi dengan aktiviti keluarga. barulah adil bukan? so memandangkan malam ini malam terakhir kak aku ada kat umah untuk tahun ini. sebab esok dia dah nak balik ipoh. maka kami adik beradik sambil buat muka manja yang menggoda goda memujuk abah bawa kami kuar makan ramai ramai. dan taniah. kak aku berjaya pujuk. haha sayang aih kat abah. haha


first time datang.
not bad. 
makan and services pun ok.
keep it up.

pretty ugly face from daughter and her daddy.
heh.
kemana sperm kalau tak ke ovum?
haha


and we're super hensem brother and sister.
ini abang aku.
dia lah aku manja.
dia lah aku gaduh.

ok bye. 



p/s : kau nampak aku ada beza tak petang dan malam? haha







4 comments:

  1. athirah cantik! mcmane nk pakai tudung mcmtu ek ? :D

    ReplyDelete
  2. which tudung awk?
    pink tue eh?
    cuma lilit aja. hehe

    ReplyDelete
  3. i love ur pics yg CUBA NAK SENYUM 2.. hehe.. cantek la yg 2.. better jd profile pic.. di ulangi sekali lg.. CANTEK!!!

    ReplyDelete
  4. mila : owh really.. tq..! nnt aku tukar. hehe

    ReplyDelete